Sensommermagi Rubjerg knude

Markedsføring

Foto: Janne Haslund

Her finder du information omkring den markedsføring, som VisitNordvestkysten arbejder med og de projekter/kampagner, som er sat igang.

Kampagner

Sensommermagi Rubjerg knude

Foto:Janne Haslund

Hook & Cook 2023

Hook & Cook har for alvor slået sig fast som sensommerens store højdepunkt. 9 stærke events tiltrak gæster fra nær og fjern, på grund af en markedsføring, der gav bred fysisk og online synlighed.

Læs rapport fra Hook&Cook her

Try outdoor slettestrand

Foto:VisitNordvestkysten

Påskekampagne 2023

Med fokus på at få kendskabet til de store events bredt ud via et mix af egne, betalte og delte kanaler, var det vigtigt, at der var kendte ansigter og godt indhold til hver annonce. Der blev meldt om glade gæster og ikke mindst fyldte spisesteder i påskedagene.

Læs rapport fra påsken her

Claus Holm

Foto:Destination Nordvestkysten

Hook & Cook 2022

Glade gæster i tusindtal, en kampagne, der kom helt ud over rampen, og et fantastisk lokalt samarbejde fik slået fast, at sæsonudvidelses-konceptet Hook & Cook for alvor har fået krogen i Nordvestkysten.

Læs rapport fra Hook&Cook her

Rappelling på Hanstholm fyr

Foto:Destination Nordvestkysten

Påske 2022 - Èn kampagne, 100 oplevelser 

Succesen var til at få øje på sidste år, da vi for første gang lancerede påskekampagnen ”1 ud af 100 oplevelser ved Nordvestkysten”. Vi surfer videre på bølgen og sætter Nordvestkysten på landkortet i påsken med stærke events og en landsdækkende kampagne under samme navn. I uge 12 startede den landsdækkende kampagne, 1 ud af 100 oplevelser, med et filmspot på TV2 flow-tv i to uger. I samme periode som kampagnefilmen, kickstarter vi annoncering på både sociale medier og Google. 

Læs mere her

Isbjerg i Nationalpark Thy

Foto:Destination Nordvestkysten

Destination Nordvestkystens nationale kampagne 2022

Når det nye år begynder, skyder Destination Nordvestkysten gang i en national kampagne, som forløber over tre perioder, og har til formål at skabe brand awareness og fungere som markedstryk op mod skuldersæsonerne. Kampagnen får navnet Et hav af oplevelser, som bevidner det enorme udbud af oplevelser, der findes ved Nordvestkysten.

Læs mere her

Juledekoration

Foto:Kristian Krogh

Julekampagne 2021

Alt for mange kan ikke huske, hvad de fik i julegave sidste år, men oplevelsesgaver derimod, er noget som bliver husket i mange år frem. Derfor er netop dette omdrejningspunktet for julekampagnen 2021, hvor et bredt udbud af fantastiske oplevelser bliver præsenteret. Kampagnen forløber fra uge 47-50.

Læs mere her. 

Dreng rører fisk

Hook & Cook

Igennem det nye tiltag Hook & Cook sætter Destination Nordvestkysten fokus på fiskeriet med et hav af oplevelser, der relaterer sig hertil, for at skabe synlighed omkring det, der må siges at være et af Nordvestkystens væsentlige kendetegn.

Læs mere her.

Autocamper på stranden i Blokhus

Autocamperkampagne

Destination Nordvestkysten har, gennem en nyligt lanceret kampagne, fokus på at øge kendskabet til autocamper-konceptet ved Nordvestkysten. Kampagnen, som løber fra uge 19-24, indebærer inspiration og forskellige turforslag til roadtrips i autocamper.

Læs mere her

Påskeferie ved Nordvestkysten

Påskekampagne 2021

Med temaet 1 ud af 100 oplevelser ved Nordvestkysten i påsken, er kampagnen skudt i gang pr. 3. marts 2021. Den skal synliggøre hvor mange sjove, aktive og spændende aktiviteter Nordvestkysten har at byde på.

Læs mere

 

Skøjtebane i Blokhus

Foto:Kirsten Bøjstrup Reklamefoto

Jul i Nordjylland

PROJEKTET ER ANNULLERET PGA [COVID 19]

Destination Nordvestkysten, Destination Nord, Destination Himmerland, Destination Limfjorden og Rebildporten er gået sammen i et fælles markedsføringsprojekt om at profilere Jul i Nordjylland.

Læs mere om projektet

Martin Brygman - bare DK kampagne

Foto:VisitDenmark

Danmarkskampagnen 2020

PROJEKTET ER AFSLUTTET

Under overskriften "Meget mere end bare Danmark", er Danmarkskampagnen 2020 skudt i gang. Den skal få flere danskere til at opleve Destination Nordvestkysten.

Læs mere

Vandreture og god mad Nordvestkysten

Påskeindsats 2020

PROJEKTET ER AFSLUTTET
Læs mere

Rubjerg Knude Vestkystbrand

Kickstart Danmark 

PROJEKTET ER IGANG
20,6 mio. kr. i puljen. 
Kr. 500.000,- specifikt til kommunikation om Destination Nordvestkysten. Koordineres sammen med resten af Vestkystsamarbejdet.

Kickstart nærmarkeder

Pulje under udvikling.

Fiskerbåd Løkken

Fælles Vækst i Nordjylland

PROJEKTET ER I GANG
Destination Nordvestkysten er operatør på projektet, som i 2020 forventes at have et beredskab til en eventuel kickstart af nærmarkederne, i form af markedsføringsindsatser til en værdi af 12 mio.. Bagved projektet står 11 nordjyske kommuner, hvoraf Thisted-, Jammerbugt- og Hjørring kommune deltager fra vores destination.

Kernefortællingen om Vestkysten

Til brug i markedsføringen af Destination Nordvestkysten og Vestkysten som helhed er der udarbejdet en kernefortælling og en brandfilm, som portrætterer livet langs Vestkysten.

Thy

Brandfilm for Vestkysten

Foto: Nordvestkysten

Herude vestpå. Leves og opleves livet på en særlig måde. Herude Vestpå. Langt fra alt. Kommer du tæt på det, der betyder mest.

Brandguide for Vestkysten

Læs mere om hvordan Vestkystbrandet er blevet til og find designmanual og fotostil samt læs hele kernefortællingen i sin fulde længde.

Følg os:

VisitNordvestkysten © 2024
Danish