Påskekampagne 2021
Påsken forventes at blive vendepunktet for en lang og tung lockdown-periode henover vinteren. Vi glæder os til at komme ”ud af huset” og opleve igen, og netop dét tager Destination Nordvestkystens påskekampagne udgangspunkt i.
*forbehold for ændringer som følge af Covid19-restriktioner.
100 unikke oplevelser venter
Kampagnen, der strækker sig fra uge 9-13, skal vise danskerne, hvor mange fantastiske oplevelser der venter dem ved Nordvestkysten, og gøre destinationen attraktiv – også som påskeferierejsemål.
Påskekampagnen skal synliggøre destinationens store diversitet af oplevelser, og præsentere Nordvestkystens potentiale på en stærk måde, som brænder igennem. Deraf kommer kampagneoverskriften 1 ud af 100 oplevelser, som udtrykker at f.eks. en guidet tur på Puch Maxi i Thyborøn bare er 1 ud af 100 oplevelser, mens en vandretur ad Nordsøstien kunne være en anden oplevelse, et surfkursus i Klitmøller kunne være en tredje osv.
De 100 unikke oplevelser er inddelt i otte temaer, som både overskueliggør indholdet, men som også gør det muligt at målrette markedsføringen omkring kampagnen, så den når ud til de rette segmenter.
De otte temaer er præsenteret på en kampagneforside, hvorfra man kan klikke videre ind på temasiderne og lade sig inspirere og friste af de mange skønne oplevelser.
Trafikken ind til kampagnesiden, og de underliggende temasider, skal genereres fra nyhedsbreve samt annoncering på digitale kanaler, herunder bl.a. Facebook, Instagram og Google Ads.
Som supplement hertil satser Destination Nordvestkysten på addressable TV, hvor brudstykker, af videoen øverst i artiklen, vil køre som reklame på TV2 Play i to uger under kampagneperioden.
*Info ift. Covid-19
Påskekampagnen 2021 er lavet med udgangspunkt i en mulig genåbning, men Destination Nordvestkysten tager selvfølgelig forbehold for de restriktioner, der vil være gældende omkring påske, hvorved kampagnen opdateres og tilpasses, såfremt en genåbning ikke bliver aktuel.