Et hav af oplevelser: Ny national kampagne for 2022
I en ny, national kampagne skal Destination Nordvestkysten synliggøres for den brede, danske befolkning. Målet er desuden at skabe markedstryk op mod skuldersæsonerne og præsentere destinationens udbud af aktiviteter og attraktioner.
Få et hav af gode oplevelser ved Nordvestkysten
2022 er skudt i gang, og det samme er Destination Nordvestkystens nye, nationale kampagne, Et hav af oplevelser. Destinationen har et bredt udbud af fantastiske oplevelser, uanset årstid. Netop dette - og kendskabet til destinationens brand, sættes der fokus på i den nye kampagne.
Foto:Destination Nordvestkysten
Foto:Destination Nordvestkysten
Kampagnen rulles ud over tre omgange, der er strategisk placeret, ud fra et målet om at skabe markedstryk op mod skuldersæsonerne - en del af Destination Nordvestkystens generelle arbejde med sæsonudvidelse. Flere informationer om kampagnemateriale, tidsforløb m.v. findes på siden her.
Kampagnen vil i høj grad blive båret af en kampagnefilm, som vises på forskellige kanaler, heriblandt i TV2s reklamespot og i forbindelse med annoncering på sociale medier. Se kampagnefilmen herunder.