MaxiTours
Var det noget med et puch maxi roadtrip med rævehale og grøn mælkekasse? Det er max nostalgi, når vi giver den fuld gas i Thyborøn og omegn!
Digitalisering og synlighed
Her finder du inspiration til, hvordan du som turismeaktør kan spille sammen med den samlede fortælling for området Thyborøn-Thorsminde. Med udgangspunkt i kernefortællinger og personabesrkrivelser og 6 markedsføringskoncepter, kan du finde en ramme for din egen markedsføring, så det spiller ind i den samlede fortælling for området.
Spillet giver redskaber til at udvikle oplevelser med udgangspunkt i gæsternes behov, motivation og efterspørgsel. Værktøjskassen er udviklet til og i samarbejde med turismeaktører i projektet "Vestkystens turismevækstklynge".
Værktøjskassen består bl.a. af en spilleplade og kort til gæstebehov og testtyper, som du kan hente her.
En gruppe lokale aktører deltog i 2019 i 2 workshops, hvor konsulentfirmaet Ideas Further stod for faciliteringen af processen med at udvikle oplevelsesprodukter ud fra de lokale kernefortællinger.
Her finder du oplevelsesprodukter, der er udviklet med baggrund i de lokale kernefortællinger i forbindelse med workshops, hvor værktøjskassen "Skab oplevelser" er anvendt.
Kontakt os, hvis du ønsker at implementere Vestkystbrandet for din virksomhed, så vi kan vejlede med hensyn til at lave billede og tekst af høj kvalitet.
Ønsker du kurser i videoredigering, sociale medier, gæsteservice mv. hører vi gerne fra dig.
Forretningsudvikler